Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Pokud se na vašem produktu vyskytla závada a je v zákonem danné záruční době, máte možnost zboží reklamovat.
Zboží spolu s popisem závady a nákupním dokladem zašlete na adresu JADIS s.r.o., 100 00 Praha 10, U Trati 36a.
Reklamace telefonů a tabletů DOOGEE zajišťuje oficiální servisní středisko BRITEX
Reklamace telefonů a tabletů INFINIX zajišťuje oficiální servisní středisko BSPMOBIL
Zboží můžete také zaslat do Z-Boxu ID 30784 na adrese Třebohostická 564/9, Praha 10. Odkaz zde
Vrácení zboží do 14-ti dnů
Zboží, které chcete vrátit do 14-ti dnů zašlete spolu s formulářem pro vrácení na adresu JADIS s.r.o., 100 00 Praha 10, U Trati 36a .
Zboží můžete také zaslat do Z-Boxu ID 30784 na adrese Třebohostická 564/9, Praha 10. Odkaz zde
Zboží nesmí být poškozené a musí mít originální kompletní balení.
Ke stažení zde: Formulář pro vrácení zboží do 14-ti dnů.
Před montáži displejů je NUTNÉ displej před nalepením nejprve otestovat! Na nalepený displej nelze uplatnit záruku..