Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Pokud se na vašem produktu vyskytla závada a je v zákonem danné záruční době, máte možnost zboží reklamovat.
Reklamace telefonů a tabletů Doogee, Realme, OnePlus a Samsung zajišťuje oficiální servisní středisko VSP DATA
Reklamace telefonů a tabletů Infinix, Tecno zajišťuje oficiální servisní středisko BPSMOBIL
Reklamace telefonů a tabletů Motorola zajišťuje oficiální servisní středisko ESCSK
Reklamace telefonů a tabletů Niceboy zajišťuje oficiální servisní středisko Niceboy
Ostatní zboží spolu s popisem závady a nákupním dokladem zašlete na adresu JADIS s.r.o., 100 00 Praha 10, U Trati 36a
Vrácení zboží do 14-ti dnů
Zboží, které chcete vrátit do 14-ti dnů zašlete spolu s formulářem pro vrácení na adresu JADIS s.r.o., 100 00 Praha 10, U Trati 36a .
Zboží nesmí být poškozené a musí mít originální kompletní balení.
Formulář pro vrácení zboží do 14-ti dnů.
Před montáži displejů je NUTNÉ displej před nalepením nejprve otestovat! Na nalepený displej nelze uplatnit záruku..